joi, 20 decembrie 2012

Gânduri bune de la Părintele Andrei

Prea cucernicul Părinte Andrei a publicat pe blogul dumnealui cateva rânduri de mare folos pentru noi!Mulțumim Prea Cucernice Părinte!

Sunt și eu părinte. Atunci când fiul meu este bolnav trăiesc suferința lui în fiecare colț al ființei mele.

M-am întrebat de multe ori cât de puternici trebuie să fie părinții ai căror copii suferă de boli grele!?

Eu mă panichez atunci când fiul meu are puțină febră… ei ce ar trebui să facă!? Dar tot eu îmi răspund de fiecare dată, gândindu-mă că în spatele fiecăruia dintre ei este puterea lui Dumnezeu care îi face să meargă mai departe și să spere.

Un astfel de părinte, o mamă, m-a rugat să vă spun că fiica ei, Nicoleta, își dorește să vadă.

Intrați pe blogul dedicat campaniei de strângere de fonduri: http://leontinanicoleta.blogspot.ro/, cițiți despre suferința unui copil și a familiei sale și vedeți dacă puteți ajuta cu ceva.

Dacă putem să donăm, să o facem! Dacă nu, putem da mai departe informația despre cazul Nicoletei și ne putem ruga pentru ea și familia ei! Orice formă de suport contează!

Spor în toate cele bune!

Pr. Andrei
Sursa:ProsAnthropos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu