joi, 13 decembrie 2012

In campania pentru fetita noastra sa alaturat prezentatorul de TV Dan Negru

Dintotdeauna am iubit asemenea prezentatori precum Dan Negru un om care nu sta zile in sir sa invete sa spuna publicului ceea ce simte sau sa prezinte o emisiune de divertisment.
In randurile de mai jos va las articolul .Noi  ii multumim din suflet!
— M-a cutremurat un blog descoperit zilele trecute…Am sa-i dau linkul la finalul acestor randuri cu rugamintea sa-l accesati…Il rog pe Dumnezeu sa-i dea putere mamei care sta in spatele durerii. Mi-au placut vorbele lui Plesu scrise undeva…Isus-speranta lumii- si-a facut aparitia iarna ( putea sa aleaga oricare alt anotimp), intr-o iesle incalzita doar de suflarea unor animale (putea sa aleaga un castel)..Asa se strecoara speranta in lume, in chip discret si mizer…Priviti..http://leontinanicoleta.blogspot.ro/

— Ieri m-am intalnit in Chisinau cu vreo 150 de doamne si cativa domni la o discutie relaxata despre multe. Oameni eleganti, curati la minte si la suflet, imbracati cu staif…..Si mi-am amintit de un consultant tv olandez pe care l-am intalnit acum vreo 12 ani si caruia simteam nevoia sa-i sparg dintii pentru ca mereu ne spunea cat de inapoiati suntem noi, romanii…El, un umflat cu haine ponosite si cu un ceas la mana de vreo 10 dolari care se umfla in pene doar cu nationalitatea pe care o avea, ridiculizandu-ne pe noi, ceilalti.Stiu, un francez mediocru, cu 8 clase pare intelectual doar datorita limbii pe care o vorbeste.Ati intalnit complexul asta?…Totusi,nu e valabil proverbul “Cine se aseamana se aduna”..Iuda avea prieteni ireprosabili !

Un comentariu: